مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۲۵ نفر از دانش آموزان کرمانشاه به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز راه یافتند.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ 19 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سلمان محمدی ظهر امروز (شنبه) ۲۸ مرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نقشه راه در وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مأموریتی به ما سپرده شده که دانش آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: رویدادهای فرهنگی مهمی که می‌تواند ما را به هدف والای تربیت دانش‌آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران برساند آشنایی با مفاهیم قرآنی و کلام زیبای خداوند است.

وی ادامه داد: مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان فرصتی برای کشف استعدادهای قرآنی و کسب تجربه انجام کارهای تیمی و گروهی است.

محمدی بیان کرد: مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش میزبانی این دوره از مسابقات را در بخش پژوهشی به استان کرمانشاه سپرد.

این مسئول ابراز کرد: مسابقات از روز گذشته ۲۷ مرداد ماه آغاز شده و در ۲ بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد در دور اول مسابقات که ۲۷ مرداد ماه برگزار شد ورود تیم‌های پسران از ۳۲ استان را در این داشته‌ایم.

محمدی عنوان کرد: امروز (شنبه) ساعت ۱۷ برنامه افتتاحیه مسابقات در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار و روز دوشنبه (۳۰ مرداد ماه) اختتامیه مسابقات بخش پسران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه (۳۱ مرداد ماه) ورود تیم‌های دختران به مسابقات است و چهارشنبه (یکم شهریور ماه) افتتاحیه مسابقات دختران را اجرا می‌کنیم.

محمدی اظهار کرد: مسابقه بخش دختران تا روز پنجشنبه (۲ شهریور ماه) ادامه پیدا می‌کند و روز جمعه (۳ شهریور ماه) اختتامیه مسابقات در بخش دختران انجام می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: سال جاری تعداد ثبت کنندگان برای شرکت در مسابقه کشوری قرآن، عترت و نماز ۱۱۲ هزار نفر بوده که ۵۶ هزار نفر از مرحله منطقه‌ای تا کشوری در مسابقه شرکت کردند.

محمدی تاکید کرد: در نهایت ۲۵ نفر به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز راه یافتند.

وی از مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش کشور قولی در خصوص اجرای اجلاس سراسری نماز در سال آینده در استان کرمانشاه گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار