مدیرعامل شرکت آبفا ایلام:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از برگزاری دومین مانور عملیاتی دفاع از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب با نام “دفاع از مقر” در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 20 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  پرویز ناصری با اعلام این خبر اظهار داشت: مانور دفاع از مقر به صورت همزمان در شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور و با هدف ارزیابی نقاط قوت و ضعف تاسیسات و آمادگی کارکنان و عوامل اجرایی برگزار شد.

وی محورهای این مانور را هوشیاری نگهبانان و مقابله جدی آنان با هرگونه نفوذ به تاسیسات و اماکن، مدیریت تجمعات احتمالی و عکس العمل های متناسب با شرایط موجود و واکنش به تهدیدات احتمالی با منشا گاز کلر و مواد گندزدا اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  تصریح کرد: در طرح فرضی این مانور، عوامل اجرایی باید با فردی که قصد اختلال در سیستم گندزدایی مخازن ذخیره آب را دارد مقابله و با به کارگیری راهکار های مناسب از خسارات احتمالی پیشگیری کنند.

ناصری ادامه داد: این مانور با مشارکت دفتر حراست و امور محرمانه، مدیریت بحران، مرکز پایش، پایگاه مقاومت بسیج و ۱۱۵ نفر از کارکنان در تعدادی از تاسیسات شرکت به صورت همزمان با سراسر کشور و با رمز “یا حسین (ع)” برگزار گردید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار