مدیر بنیاد مسکن شهرکرد گفت: طی یک سال گذشته 370 متقاضی دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی بهسازی مسکن روستایی در این شهرستان به بانک معرفی شده که از این تعداد تا کنون برای 250 فقره انعقاد قرارداد و برای 150 پروژه نیز پروانه پایان کار صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 21 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، جهانبخش محمودیان امروز در گفتگویی در شهرکرد گفت: طی یک سال گذشته ۳۷۰ متقاضی دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بهسازی مسکن روستایی در شهرستان شهرکرد به بانک معرفی شده که از این تعداد تا کنون برای ۲۵۰ فقره انعقاد قرارداد شده است و ۱۵۰ پروژه نیز پروانه پایان کار گرفته اند.

مدیر بنیاد مسکن شهرکرد ادامه داد: طی یک سال گذشته از محل اعتبارات بازسازی (حوادث غیرمترقبه) ۱۹۲ فقره تسهیلات احداثی و تعمیراتی شامل ۱۳۰ فقره وام تعمیراتی شهری و روستایی و ۶۲ فقره وام احداثی مسکن روستایی و شهری پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از محل اعتبارات حوادثی ناشی از سیل مردادماه سال گذشته به خسارت‌دیدگان اختصاص داده شده است.

محمودیان اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون با همکاری اداره ثبت شهرستان ۳۹۵ جلد سند مالکیت در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار