رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: از ابتدای سال‌جاری برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت بیش از ۱۳۶ میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ 21 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، عباس معصومی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت بیش از ۱۳۶ میلیون تومان هزینه شده است.

 

اهدای ۱۳۶میلیون تومان لوازم ضروری زندگی به مددجویان رامسری در ۴ ماهه نخست سال‌جاری  

وی با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان بیان کرد: رفع فقر و محرومیت، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود.

معصومی ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۸ قلم لوازم ضروری زندگی شامل؛ کولر گازی، بخاری گازی و یخچال و ماشین لباسشویی و اجاق گاز بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

وی با اشاره به دیگر حمایت‌های انجام شده به جامعه هدف بیان کرد: از ابتدای امسال، برای ۲۸ بیمار زمین‌گیر، بیش از ۲۲میلیون هزینه درمانی تخصیص یافت.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر بیان داشت: خدمات درمانی و بهداشتی، خدمات بستری، خدمات پاراکلینیکی، دارو و تجهیزات، فرانشیز و مابه‌التفاوت خدمات بیمه‌ای از جمله حمایت‌های کمیته امداد از سالمندان تحت حمایت است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار