استاندار فارس گفت: کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت نیز تاکید کرد و افزود: در دنیا افراد پرمصرف باید هزینه مصرف بیش از سرانه استاندارد را به قیمت تمام شده پرداخت کنند و امروز در کشور ما پرمصرف‌ها از جیب اقشار ضعیف و کم مصرف هزینه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 22 August 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: محمد هادی ایمانیه، روز سه شنبه در جلسه بهره‌وری استان در شیراز افزود: بر همین اساس تاکید بر این است که صنایع جدید در مسیر خط انتقال آب خلیج فارس به استان و در نزدیکی آن ایجاد شوند.

او ادامه داد: تنها صنایعی که در نزدیکی خط انتقال آب خلیج فارس و یا شبکه پساب قرار ندارند می‌توانند از آب چاه و سد استفاده کنند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم تغییر و اصلاح الگوی مصرف اظهار کرد: دولت بحث اصلاح الگوی مصرف را با جدیت دنبال می‌کند.

استاندار فارس گفت: اینکه در شرایط فعلی بحث تأمین آب، برق و سایر انرژی‌ها به عنوان مهمترین و بیشترین حوزه‌های نیازمند بهره‌وری از محل منابع جدید در دستور کار است خود می‌تواند در دراز مدت به نوعی برای کشور بحران و دچار ایجاد کند.

ایمانیه بر لزوم کنترل، کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت نیز تاکید کرد و افزود: در دنیا افراد پرمصرف باید هزینه مصرف بیش از سرانه استاندارد را به قیمت تمام شده پرداخت کنند و امروز در کشور ما پرمصرف‌ها از جیب اقشار ضعیف و کم مصرف هزینه می‌کنند.

وی ادامه داد: از صاحبنظران، استادان دانشگاه و نخبگان تقاضا داریم که به سهم خود برای ارائه راهکارهای عملیاتی برای افزایش بهره‌وری با صرف هزینه کمتر اقدام کنند و نظرات خود را ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار