رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری منطقه 3 همدان باید پاسخگوی اقدامات انجام نشده در برخی از مناطق باشد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 16 October 2015
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری منطقه 3 همدان باید پاسخگوی اقدامات انجام نشده در برخی از مناطق باشد.

به گزارش فارس، کامران گردان در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه منطقه 3 شهری همدان باید پاسخگوی انجام ندادن برخی از اقدامات باشد، اظهار کرد: در منطقه خضر و توپچی باید اقداماتی صورت می‌گرفت که تاکنون انجام نشده و شهرداری منطقه 3 باید در صحن شورا و یا کمیسیون پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی به ایستگاه تاکسی و اتوبوس در میدان بهارستان دره مرادبیگ معاونت حمل و نقل و شهرداری منطقه یک طرح عملیاتی ارائه دهند، افزود: امکان‌سنجی برای تخصیص خودروهای ون در راستای جابجایی مسافران از میدان بهارستان تا انتهای دره مرادبیگ صورت گرفته و نتیجه به شورا اعلام شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر از لزوم ایجاد یک پارک در دره مردابیگ سخن گفت و تصریح کرد: زمین مناسب برای احداث پارک با همکاری مردم در نظر گرفته و پارک در آن منطقه ایجاد شود.

وی با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در محمدیه توسط مسئولان شهری و اهالی، ادامه داد: محمدیه از وضعیت روستایی به شهری تبدیل شده که البته تغییر وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی نیز باید انجام شود.

گردان بر نصب سایبان در ایستگاه‌های اتوبوس خضر و محمدیه تأکید کرد و گفت: خط‌کشی معابر در محمدیه نیز انجام شود تا مشکلات به حداقل برسد.

وی در این جلسه از سازمان اتوبوسرانی نیز خواست تا در زمان راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی یک راهنما برای توضیح مکان‌ها در این اتوبوس‌ها قرار دهد.

در این جلسه که با حضور معتمدان مناطق دره مرادبیگ، محمدیه و خضر برگزار شد، مشکلات این مناطق بررسی و با حضور مسئولان شهرداری راهکارهای رفع آن‌ها مطرح شد.

همچنین مباحثی برای ساماندهی مسیر میدان امام به شهرک شهید بهشتی مبنی بر برقراری خودروی ون در راستای جابجایی مسافران و کاهش قیمت کرایه مطرح شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان در این کمیسیون اظهار کرد: ساماندهی تاکسی‌ها در میدان امام خمینی(ره) آغاز شد به طوری که مشکلات خیابان بوعلی برطرف و سایر خیابان‌ها نیز در حال انجام است.

مهرداد خورشیدوند بیان کرد: برای خط شهرک شهیدبهشتی نیز به دلیل افزایش جمعیت نیاز به ساماندهی داریم به طوری که 50 دستگاه تاکسی افزوده شده و پیشنهاد دادیم خودروهای ون را برای این خط جایگزین تاکسی‌ها کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار