همزمان با دومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی ۲ طرح فاضلاب شهر بوشهر با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان شروع شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 25 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری فارس، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان خدمات و دستاورد‌های دولت و نظام اسلامی است و مردم باید با اقدامات دولت آشنا شوند. دولت سیزدهم برای عمران و آبادانی و خدمات‌رسانی به مردم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و اقدامات ارزشمندی در حال انجام است.

وی از شروع عملیات اجرایی ۲ پروژه بزرگ فاضلاب شهر بوشهر با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و افزود: نخستین طرح شامل شروع عملیات اجرایی ارتقاء، توسعه و بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر در ازای واگذاری بخشی از پساب است. مدت زمان اجرا این پروژه ۳۶ ماه و با ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

ابوالحسن عالی مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر نیز بیان کرد: مشخصات فنی طرح شامل ارتقای کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب موجود به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب در شبانه روز و احداث مدول‌های توسعه‌ای تصفیه خانه فاضلاب بوشهر به ظرفیت ۴۲ هزار مترمکعب در شبانه روز و بهره برداری از کل طرح فاضلاب شهر بوشهر است.

وی در ارتباط با طرح دوم نیز گفت: این طرح نیز آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق جنوبی بوشهر با ۱۵ هزار میلیارد اعتبار است که ظرف مدت ۲۴ ماه احداث می‌شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: طول شبکه فاز اول پروژه فاضلاب مناطق جنوبی شهر بوشهر ۹۰ کیلومتر و دارای سه باب ایستگاه پمپاژ است که اعتبار آن نیز از محل منابع عمومی، تهاتر نفت و ماده ۵۶ تامین می‌شود. هدف اصلی از احداث این پروژه که همواره یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان بوشهری بوده، دفع صحیح و بهداشتی فاضلاب مناطق جنوبی بوشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار