نماینده مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در همدان گفت: برنامه شیرخوارگان حسینی به صورت مردمی و هیئتی اداره می‌شود و از هیچ نهادی بودجه‌ای دریافت نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 17 October 2015
نماینده مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در همدان گفت: برنامه شیرخوارگان حسینی به صورت مردمی و هیئتی اداره می‌شود و از هیچ نهادی بودجه‌ای دریافت نمی‌کنیم.

به گزارش فارس؛اصغر رسولی  با بیان اینکه از سال 91 برنامه‌های مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در همدان برگزار شده است، اظهار کرد: این برنامه امسال با برگزاری بیش از 100 برنامه در سراسر استان به صورت منسجم و هماهنگ پیگیری خواهد شد.

وی گفت: به دلیل ثبت‌نام در سامانه مجمع از سراسر کشور آمار دقیقی از ثبت‌نام در استان نداریم.

نماینده مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در همدان افزود: در نظر داریم سال آینده سامانه ثبت‌نامی استان را برای ارائه آمار دقیق ثبت‌نام‌کنندگان راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در دوم محرم گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور روز جمعه در 15 نقطه در سطح شهر همدان برگزار می‌شود.

رسولی ادامه داد: حسینیه امام خمینی (ره)، حسینیه ثار‌الله، شاهزاده علی‌اصغر (ع)، شهرک‌ الوند، شهرک مدنی، شهرک فرهنگیان، جورقان، مریانج، شهرک ولی‌عصر (عج) و مهدی‌آباد از جمله اماکن برگزاری مراسم شیرخوارگان است.

وی گفت: برنامه شیرخوارگان حسینی در سراسر شهرستان‌های استان به فراخور جمعیت و ظرفیت همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نماینده مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در همدان افزود: برنامه رأس ساعت هشت صبح جمعه آغاز و ساعت 10 نذر‌خوانی هماهنگ با سراسر کشور انجام می‌شود.

وی با تأکید به برگزاری برنامه شیرخوارگان حسینی توسط حمایت و پشتیبانی مردم تصریح کرد: این برنامه به صورت مردمی و هیئتی اداره می‌شود و از هیچ نهادی بودجه‌ای دریافت نمی‌کنیم.

رسولی به توزیع 10 هزار لباس بین نوزادان در مراسم شیرخوارگان حسینی اشاره کرد و بیان کرد: این تعداد بسیار کم است، چراکه نیاز کنونی 30 تا 40 هزار لباس است که نیاز به کمک خیرین، مردم و مسئولان دارد.

وی با بیان اینکه امسال لباس در مراسم حسینیه امام توزیع نخواهد شد، اظهار کرد: اولویت توزیع لباس در سایر برنامه‌هاست و لباس‌ها در محل برگزاری مراسم توزیع می‌شود.

نماینده مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در همدان افزود: ایجاد وحدت در کانون‌های فعال شیعی، برانگیخته شدن عواطف عمومی در کشور و جهان و شیعه‌شناسی و عاشورا‌شناسی از اهداف برگزاری برنامه شیرخوارگان حسینی به صورت هماهنگ و جهانی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار