معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان ایلام:
معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان ایلام بر آمادگی کامل اکیپ های حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان در کنگره عظیم اربعین تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 29 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ امیر باقی با اعلام این خبر اظهار کرد: اکیپ حوادث و اتفاقات حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب با چهار اکیپ مجهز توسط شرکت پارس کانی آب در تمام ساعات شبانه روزی آماده خدمات رسانی در کنگره بزرگ اربعین هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان بصورت بی وقفه، شبانه روزی و با تمام توان و تجهیزات در حال ارائه خدمت به زوار است، افزود: رفع و تعمیرات اتفاقات آب، حفاظت و نگهبانی از تاسیسات پارکینگ شماره یک و ۲ بزرگ اربعین، پایانه برکت، پایانه مرزی مهران، داخل شهر مهران و پشتیبانی کامل قرارگاه اربعین در حوزه های نصب انشعابات مواکب، آب سردکن ها و سرویس های بهداشتی ،دستگاه تولید یخ و ... با نظارت کارشناسان معاونت بهره برداری و توسعه آب، گوشه ای از خدمات اکیپ های حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام است.

باقی با تاکید بر اینکه خدمت به زائران اربعین مایه مباهات و افتخار شرکت آب و فاضلاب استان است، خاطرنشان کرد: در همین راستا اکیپ های حوادث و اتفاقات شرکت، بصورت ۲۴ ساعته با تجهیزات و امکانات کامل در شهر و مرز مهران مستقر هستند.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان ایلام گفت: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در ایام اربعین حسینی با ایجاد ظرفیت‌ تامین ۱۳۰ لیتر بر ثانیه آب پایدار جهت پایانه مرزی با حدود ۶۳ کیلومتر خط انتقال و میزان سه هزار و ۸۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره، آماده خدمات رسانی به زائرین حسینی در مرز مهران شامل پارکینگ‌های بزرگ اربعین، پارکینگ برکت و پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی است.

مرز مهران کانون اصلی تردد زوار در اربعین حسینی است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار