وی در مورد پیشنهاد باشگاه پیکان به وحدت هنانوف و فرشاد فرجی، دو مدافع تیم پرسپولیس بیان کرد که ما بازیکن می‌خواهیم و احتمالاً سه بازیکن جذب می‌کنیم. یکی از این دو بازیکن (فرجی و هنانوف) را می‌خواهیم که فرجی اولویت ماست.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 28 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری اظهار داشت:

سپاهان اَبَر تیم و یک تیم واقعی است. با این حال در دیدار فردا برای کسب برتری به میدان می‌رویم.

بر اساس این گزارش ، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان یک اَبَر تیم است. سال‌ها در این باشگاه بوده‌ام و می‌دانم سپاهان یک تیم واقعی است. با تمامی این تفاسیر برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی افزود: هرچند در سه بازی متوالی به تساوی رسیدیم اما باید ۹ امتیاز کامل را می‌گرفتیم. بدشانسی و جوانی تیم باعث شد تا بُردهای ما به تساوی تبدیل شود. از کیفیت فنی تیم راضی هستم و امیدوارم همین روند را به پیروزی تبدیل کنیم. بازیکن ۱۷ و ۱۸ ساله داریم که بازی هم کرده‌اند. بازیکنان باتجربه‌ای هم داریم که نفرات خوب و بزرگی هستند. امیدوارم آنها خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

خطیبی ادامه داد: فرقی نمی‌کند بازیکن ۱۲ یا ۳۵ ساله باشد و امیدوارم قدر خودشان را بدانند. بازیکنی که دو یا سه بازی در لیگ برتر انجام می‌دهد، باتجربه محسوب می‌شود و باید مراقب باشد تا این جایگاه را از دست ندهد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار