سه دیدار پایانی هفته چهارم لیگ برتر امروز برگزار خواهد شد و در یکی از مهم‌ترین مسابقات، پرسپولیس در اهواز میهمان فولاد خوزستان است.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 30 August 2023

روز پایانی هفته چهارم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) با سه دیدار پیگیری می‌شود تا تیم‌ها پس از آن راهی یک تعطیلی بلندمدت و نامعلوم شوند!

در حالی که لیگ برتر پس از دیدار‌های هفته چهارم به دلیل بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تعطیل خواهد شد، هنوز زمان دیدار‌های هفته پنجم مشخص نیست و احتمالاً حدود یک ماهی از بازی‌های داخلی خبری نخواهد بود.

در زیر نگاهی به سه دیدار پایانی هفته چهارم خواهیم داشت:

 ذوب‌آهن اصفهان - هوادار تهران

دو تیم چهار امتیازی لیگ برتر در ایستگاه چهارم به مصاف یکدیگر خواهند رفت، دو تیمی که علاوه بر تساوی در تعداد برد، مساوی و باخت؛ وجه مشترکی دیگر هم در اعتراض به داوری دارند و سرمربیان آنها، هفته گذشته جزو معترضان به داوری بوده‌اند.

ذوبی‌ها که هفته قبل عملکردی قابل تحسین مقابل پرسپولیس داشتند، در بازی امروز دنبال کسب نخستین پیروزی خانگی خود در فصل بیست‌و‌سوم خواهند بود. ربیعی و تیمش سه هفته نسبتاً سخت را مقابل ملوان، سپاهان و پرسپولیس پشت سر گذاشتند و حالا در ورزشگاه خانگی در پی کسب حداکثر امتیازات و صعود در جدول رده‌بندی خواهند بود.

تیم هوادار تهران نیز که وضعیت مشابه ذوبی‌ها دارد، شروع نسبتاً خوبی با محمود فکری در لیگ برتر داشت، اما شکست خانگی هفته قبل مقابل آلومینیوم کام این تیم را تلخ کرد و حالا شاگردان فکری هم دنبال بازگشت به روند خوب خود هستند.

آلومینیوم اراک - شمس آذر قزوین

آلومینیوم اراک با مجتبی حسینی یکی از تیم‌هایی است که تاکنون فراتر از حد انتظار ظاهر شده. این تیم اراکی پس از شکست در هفته اول مقابل پرسپولیس، دو هفته متوالی مقابل استقلال خوزستان و هوادار به پیروزی رسید تا شش امتیازی شود و وضعیت خوبی در هفته‌های ابتدایی لیگ داشته باشد.

در آن سوی میدان تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر، هفته قبل نخستین پیروزی تاریخ خود در لیگ برتر را به دست آورد تا سرانجام مزه امتیاز مثبت در لیگ برتر را بچشد! این تیم قزوینی با حکم کمیته انضباطی و به دلیل استفاده غیرمجاز از یک بازیکن در فصل گذشته لیگ دسته اول، لیگ برتر را به سه امتیاز منفی آغاز کرده بود، اما با کسب امتیازات لازم در هفته‌های اخیر از زیر صفر خارج شده است.

فولاد خوزستان - پرسپولیس

پس از پیروزی سپاهان و استقلال در این هفته، پرسپولیسی‌ها برای عقب نماندن از کورس بالانشین‌ها چاره‌ای جز پیروزی برابر فولاد ندارند، فولادی که هیچ شباهتی به سال‌های قبل ندارد و یکی از بدترین شرایط خود در تاریخ لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و در عین ناباوری از سه دیدار قبلی‌اش هیچ امتیازی کسب نکرده است! اتفاقی که برای هواداران این تیم غیرقابل باور بود و همین موضوع نیز باعث شد تا خیلی زود نسخه علیرضا منصوریان در فصل جدید پیچیده شود و این مربی اولین اخراجی فصل بیست‌و‌سوم لقب بگیرد.

وضعیت بد فولاد، اما به همین جا ختم نمی‌شود و این تیم با دریافت ۹ گل و به ثمر رساندن تنها یک گل در سه بازی بدترین خطوط دفاع و حمله لیگ را نیز به خود اختصاص داده است تا حداقل روی کاغذ پرسپولیسی‌ها امید فراوانی به برد مقابل این تیم بحران‌زده داشته باشند. در این بازی قرار است محمد خرمگاه و اولی گلادیسون برزیلی هدایت تیم فولاد را بر عهده داشته باشند و پس از آن تکلیف دستیاران منصوریان در فولاد نیز مشخص خواهد شد.

شاگردان گل‌محمدی، اما مطابق انتظار در قامت یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر ظاهر شده‌اند. این تیم پس از دو پیروزی متوالی، هفته گذشته نتوانست از سد ذوب‌آهن بگذرد و به لطف گل آفساید گولسیانی از شکست گریخت، اما قطعاً برای عقب نماندن از سپاهان و استقلال، پرسپولیس برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.

باید دید انگیزه بازیکنان فولاد برای مصاف با پرسپولیس می‌تواند این تیم اهوازی را از بحران خارج کند یا سرخ‌های پایتخت با کسب سه امتیاز به رده دوم جدول خواهند رسید.

برنامه سه دیدار پایانی هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

چهارشنبه - ۸ شهریور ۱۴۰۲

ذوب‌آهن اصفهان - هوادار، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

آلومینیوم اراک - شمس آذر قزوین، ساعت ۲۰، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

فولاد خوزستان - پرسپولیس، ساعت ۲۱:۳۰، ورزشگاه شهدای اهواز

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار