مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی کرج گفت: تأمین ناوگان قطارشهری جزو اولویت‌های اصلی این سازمان است و در حال حاضر یک رام قطار وجود دارد و امیدوارم تا چهار ماه آینده رام قطار دوم را نیز به این چرخه اضافه و مسافرگیری تجاری را آغاز کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 02 September 2023

به گزارش «تابناک البرز» خلیل کوزه کنانی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی کرج با بیان اینکه قطار شهری ایستگاه رجائی شهر کرج، قابلیت جابجایی هفت هزار و ۵۰۰ مسافر در ساعت را دارد، گفت: کرج ششمین شهر کشور است که دارای مترو می‌شود.

کوزه کنانی افزود: این ایستگاه به طول چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت ایستگاه میان راهی بین ایستگاه‌های ۴۵متری گلشهر و ایستگاه آیت الله طالقانی در خط۲ قطار شهری کرج قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج ادامه داد: به منظور تسریع در اجرای این پروژه تخصیص به موقع بودجه و ترمیم لایحه که با حمایت شورای شهر و شهردار کرج صورت خواهد گرفت، می‌توان تسریع در اهداف پروژه قطار شهری که رسیدن به ایستگاه شهید سلطانی تا پایان سال است را ممکن کرد.

وی اجرای پروژه قطار شهری را اقدام بزرگی از سوی مدیریت شهری دانست و گفت: ایستگاه رجایی شهر کرج با زیربنای ۱۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع در خط ۲ قطار شهری کرج قرار دارد که راه اندازی آن نقش موثری در خدمات دهی مترو به ساکنان هسته مرکزی و شمالی شهر کرج دارد.

کوزه کنانی با تاکید بر اینکه تمام تلاش شهرداری کرج این است که بتوانیم متروی کرج را به خطوط ۱۰ کیلومتری برسانیم، افزود: تأمین ناوگان قطارشهری جزو اولویت‌های اصلی این سازمان است و در حال حاضر یک رام قطار وجود دارد و امیدوارم تا چهار ماه آینده رام قطار دوم را نیز به این چرخه اضافه و مسافرگیری تجاری را آغاز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار