معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان گفت: بر اساس مصوبه دولت، ساعت آغاز به کار ادارات، بانک‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان از روز پنج‌شنبه ۱۶ شهریورماه سال‌جاری به روال عادی خود باز خواهد گشت.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ 04 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی شهامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس مصوبه هیات دولت، ساعات کار همه دستگاه‌های اجرایی سطح کشور از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور یک ساعت زودتر اعلام شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان افزود: برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین آسایش و آرامش مردم در ماه‌های گرم سال، این تصمیم اتخاذ شده بود و از ۱۶ خردادماه همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات دولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری و سایر نهاد‌های دولتی و غیردولتی ساعت کاری‌شان یک ساعت زودتر آغاز می‌شد یعنی ساعت کاری از ساعت ۶ تا ۱۳ بود.

وی گفت: با توجه به خاتمه زمان اعلام شده از روز چهارشنبه (۱۵ شهریورماه) و عبور از ماه‌های گرم سال، ساعت کاری ادارات استان از روز پنج‌شنبه (۱۶ شهریورماه) هفته‌جاری طبق روال عادی خود آغاز خواهد شد.

شهامی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف بودند ترتیبی اتخاذ کنند تا جبران دو ساعت کسر کار به صورت دورکاری انجام شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار