فرماندار آبدانان :
اتمام حجت فرماندار آبدانان با مدیران ادارات؛ استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری ممنوع!
کد خبر: ۱۱۲۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 14 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فرماندار آبدانان در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تسلیت ایام حزن انگیز مناسبتهای پایانی ماه صفر گفت: از آنجا که در آستانه سالگرد حوادث سال گذشته قرار داریم ادارات و نهادها بایستی خودمراقبتی و خود حفاظتی را سرلوحه کار خود قرار داده و از اموال و فضاهای اداری خود در حوادث و وقایع مراقبت داشته باشند.

محمد رحمانی با اشاره به پروپاگاندای رسانه ای دشمن در بی اثر جلوه دادن دستاورد های نظام از مدیران خواست گزارش عملکرد خود را در اختیار رسانه ها قرار و مردم در جریان امور قرار دهند .

وی به نظارت‌های شدید بر بازار و قیمت اجناس و خدمات اشاره و خاطرنشان کرد :معاش مردم قابل اغماض نبوده و در این خصوص با سوداگران و اخلالگران بازار به شدت برخورد خواهد شد.

فرماندار آبدانان در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به استفاده برخی مدیران از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری تاکید کرد: استفاده شخصی از خودرو دولتی از نظر قانونی و شرعی ممنوع بوده و اینجانب با خاطیان در این خصوص مماشات نخواهم کرد.

رحمانی از پلیس راهور خواست در صورت مشاهده این مورد خودرو را توقیف و حتی اگر خانواده همراه داشت با احترام آنها را پیاده و خودرو را به پارکینگ منتقل کنند./م

بهروز مردانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار