حق سپاهان در استیناف و دادگاه حکمیت ورزش پیگیری می کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 14 September 2023

مدیر عامل فولاد مبارکه سپاهان گفت:بعد از اینکه در استیناف اقدام کردیم در صورت احقاق نشدن حق سپاهان به دادگاه حکمیت ورزش (cas) شکایت خواهیم برد.
محمدرضا ساکت گفت: تمام قرارداد‌های بازیکنان تیم فوتبال را تا شانزدهم مرداد ثبت کردیم، ولی هفدهم مرداد ماه به یک‌باره با نامه‌ای مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی در سال آینده مواجه شدیم؛ در حالی که ما قرارداد‌ها را ثبت کرده بودیم و هیچ قانونی عطف به ماسبق نمی‌شود.
وی افزود: با ابراز تاسف نسبت به رای صادره شده و اشاره به اینکه جلسه سه ساعته برای رسیدگی به موضوعی به این گستردگی کافی نبود، افزود: در یک فاصله کوتاه رأیی پیش از آغاز مسابقات آسیایی علیه سپاهان صادر می‌شود که شرایط آمادگی تیم را بهم می‌ریزد. تمام موارد رای صادره قابل تجدید نظر است.
وی با تاکید بر اینکه پیگیر احقاق حق تیم فوتبال سپاهان در تمام مراجع خواهد بود، ادامه داد: بعد از اینکه در در استیناف اقدام کردیم در صورت احقاق نشدن حق سپاهان به دادگاه حکمیت ورزش cas شکایت خواهیم برد.
ساکت خاطرنشان کرد: ما سو نیتی از سوی هیچ شخصی نمی. بینیم، ولی از همین امروز شکایت نسبت به باشگاه‌های متخلف را آغاز کرده‌ایم؛ همه عملیات مالی باشگاه سپاهان شفاف است و هرآنچه فی مابین بازیکن و باشگاه مطرح می‌شود صرفاً در قرار داد ذکر می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار