سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی گفت: دوره تخصصی آموزش فیلم‌سازی «از ایده تا اجرا » ویژه دانشجو معلمان از ۲۵ تا ۲۹ شهریور ماه جاری در بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 14 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از فارس، حجت الاسلام جواد اکبری مطلق، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دوره تخصصی آموزش فیلمسازی «از ایده تا اجرا» ویژه دانشجو معلمان از ۲۵ تا ۲۹ شهریور ماه جاری در بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره فیلمسازی مخصوص دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور است که آموزش و مقدمه‌ای برای برگزاری جشنواره اصلی در آذر ماه امسال خواهد بود.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی بیان کرد: ۶۶ دانشجو شامل ۳۵ برادر و ۳۱ خواهر و ۲۷ استاد شامل ۱۷ برادر و ۱۰ خواهر در این دوره شرکت می‌کنند.

اکبری مطلق با اشاره به اینکه شرکت کنندگان این دوره، آشنایی قبلی با فیلم‌سازی دارند و با شرکت در این دوره، آموزش‌های تخصصی تری را فرا می‌گیرند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره، آثار خود از جمله فیلم کوتاه، محتوا، تبلیغ و ... را برای جشنواره پایانی که در آذرماه برگزار می‌شود آماده خواهند کرد.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی یادآور شد: در بین افراد شرکت کننده، ۶ و۷ نفر هم از خراسان جنوبی هستند که تا حدودی دو برابر سهمیه بقیه استان‌ها است.

اکبری مطلق گفت: این دوره دو مرتبه در گذشته هم برگزار شده و حالا قرار است سومین دوره آموزشی آن، برای اولین بار در خراسان جنوبی و پردیس امام سجاد (ع) بیرجند برگزار شود.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در خصوص هدف از برگزاری این دوره نیز گفت: با توجه به اینکه فضای آموزشی به سمت استفاده از فضای مجازی پیش رفته است، شاهد این هستیم که آموزش از طریق تصویر و فیلیم، بسیار موثرتر از متن و محتوا است و بهتر می‌تواند قالب را القا کند.

اکبری مطلق اضافه کرد: بنابراین دانشجو معلمان در این دوره شرکت می‌کنند تا به روش‌های جدید آموزشی از طریق فیلم و کلیپ مجهز شوند و آموزش‌های موثرتری داشته باشند.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار