استاندار خراسان‌شمالی گفت: کشوری می‌تواند در رشد، تولید و توسعه موفق باشد که دانش این کار را داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ 17 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در آئین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای بیدک، اظهارکرد: کسب دانش، اساس و مایه جهش تولید و توسعه است.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خیرین مدرسه‌ساز و دست اندرکاران برای توسعه فضا‌های آموزشی در سطح استان، گفت: امیدواریم با همین روند و سرعت شاهد توسعه فضا‌های آموزشی در استان باشیم و تمام کمبود‌ها در این زمینه برطرف شود.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، افزود: کشوری می‌تواند در رشد، تولید و توسعه موفق باشد که دانش این کار را داشته باشد.

حسین نژاد بیان داشت: کشور ما منابع، ذخایر و ظرفیت‌های بسیاری دارد، اما دانش، لازمه تولید در هر کشور است و دانش نیز پایه و اساس آن از مدارس شروع می‌شود.

وی پرورش و کسب مدارج لازم تحصیلی دانش آموزان را مهم ارزیابی کرد و گفت: دانش آموزان با کسب دانش می‌توانند در آینده و توسعه استان و کشور موثر باشند.

مقام عالی استان خطاب به دانش آموزان اظهارداشت: اگر می‌خواهیم کشور ما کشوری قوی باشد باید همت معلمان و دانش آموزان بر کسب دانش، آموزش و یادگیری مهارت‌های اساسی به صورت پایه‌ای باشد.

حسین نژاد با تاکید بر اهمیت و یادگیری دانش، افزود: همه ما با کسب دانش و ارتقای فردی خود مقدمه ساز پیشرفت کشور باشیم و در اجابت دستور مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید قدم‌های مثبت برداریم.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار