معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: از معلمان انتظار داریم در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش و تربیت و پرورش دانش‌آموزان اهتمام دوچندانی نسبت به سالیان گذشته داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 17 September 2023

عبدالله افرازه‌شهاوند در همایش سراسری مدیران مدارس کشور که امروز (۲۶ شهریورماه) به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در جمع مدیران مدارس خوزستان در تالار فردوسی اهواز با تقدیر از اقدامات معلمان در اجرای پروژه مهر، اردوهای تابستانه و اردوهای پیشرفت، اظهار کرد: امیدوارم سال تحصیلی سرشار از پیشرفت و موفقیتی برای دانش‌آموزان داشته باشیم. جلسات مختلفی در راستای تمهیدات بازگشایی مدارس برگزار شده است و بین فرمانداران، استانداری و آموزش و پرورش همکاری بسیار خوبی وجود دارد.

وی افزود: در جلساتی که برگزار شد، تمهیدات لازم اندیشیده و نیاز سخت‌افزاری و کیفیت بخشی به آموزش مطرح شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: از معلمان انتظار داریم در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش و تربیت و پرورش دانش‌آموزان اهتمام دوچندانی نسبت به سالیان گذشته داشته باشند. با توجه به اینکه دانش‌آموزان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردارند و آینده‌سازان کشور هستند، قطعا مهم‌ترین و برجسته‌ترین انتظار از آموزش و پرورش، کیفیت‌بخشی و ارتقای سطح آموزش استان خوزستان باتوجه به ظرفیت موجود است.

وی بیان کرد: در تربیت و پرورش دانش‌آموزان نیز باید اهتمام بیشتری شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار