معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت:بستر فضای مجازی با تاثیر فوق‌العاده خود، توجه ویژه ای را می‌طلبد و برنامه‌ریزی برای این فضا از وظایف خطیر شماست.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ 18 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی در آئین افتتاح ۲۰۲۰ پروژه آموزشی در سراسر کشور و در نشست هماهنگ مدیران مدارس که به صورت وبینار با حضور رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به افزایش تردد زوار حسینی(ع)، اظهار کرد: افزایش خدمت‌رسانی و توسعه زیرساخت‌ها در اربعین امسال موجب افزایش رضایتمندی زوار حضرت سیدالشهداء (ع) شد.

وی در ادامه با قدردانی از مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، در جهت تجهیز و ساخت مدارس، این امر خداپسندانه را نشان از عشق و علاقه این عزیزان به موضوع تعلیم و تربیت در کشور دانست.

حسنی در ادامه معلمان و فرهنگیان را پیشانی علم و بصیرت دانست و تصریح کرد: بستر فضای مجازی با تاثیر فوق‌العاده خود، توجه ویژه ای را می‌طلبد و برنامه‌ریزی برای این فضا از وظایف خطیر شماست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در جمع مدیران مدارس مرکز استان، تعمیق، توسعه و پایدار نمودن تفکر و اندیشه‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و اسلام ناب محمدی (ص ) را از وظایف افسران نظام تعلیم و تربیت کشور دانست.

وی همچنین به بازگشایی مدارس اشاره و با تقدیر از اقدامات آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس گفت: دشمنان برای دور کردن فضای آرامش از مدارس برنامه دارند و این امر برنامه‌ریزی و نگرش عمیق در جهت خنثی نمودن توطئه دشمنان را می‌طلبد.

۱۰۰ هزار دانش آموز در یک هزار و ۲۵۰ فضای آموزشی در استان ایلام برای سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل می شوند./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار