کد خبر: ۱۱۲۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 18 September 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

بازار خرید نوشت ابزار و لوازم تحریر دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدید داغ است و بازارچه‌های محلات نوشت افزار پرتقاضاترین کالای این روزها حساب می‌شوند و والدین برای تهیه لوازم تحریر مورد نیاز دانش آموزان راهی بازار می شوند.

در این میان تقاضا برای خرید کالای ایرانی و اسلامی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه مردم و مسئولین قرار بگیرد همچنین دانش آموزان باید در انتخاب‌های خود اولویت را تهیه محصولات تولید داخل که به دست توانمند نیروهای بومی کشور تهیه و راهی بازار شده قرار دهند. محصولات با کیفیت ایرانی در رقابت با کالاهای خارجی پیشتاز هستند از سوی دیگر با تهیه نوشته ابزار ایرانی چرخ تولید و اقتصاد کشور در این زمینه به دست آینده سازان به حرکت در می‌آید.

والدین به این نکته توجه کنند که در سبد خرید خود همواره باید کالاهای مرغوب با کیفیت و ایرانی اسلامی قرار دهند تا رشد و پرورش ذهنی فرزندشان با محصولات وطنی و تولید داخل محقق شود و دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند از دوران مدرسه خرید و مصرف کالای داخلی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند کمک شایانی به اقتصاد کشور نمایند.

از سوی دیگر تولید کنندگان نیز باید تمام تلاش خود را در جهت ارتقای کیفیت محصولات تولیدی به کار گیرم تا مورد رضایت خانواده‌های ایرانی واقع شوند و ترغیب و تقاضا برای کالاهای تولید داخل افزایش چشمگیری داشته باشد.

یکی از راهکارهای عرضه محصولات و نوشته ابزار و لوازم التحریر تولید داخل در نمایشگاه‌های پاییزه که به مناسبت فصل بازگشایی مدارس برپا می‌شود است و تولید کنندگان کالاهای ایرانی بتوانند راحت‌تر محصول تولیدی خود را در دسترس خانواده‌ها قرار دهند و نظم و ترتیبی بین عرضه و تقاضا در بازار ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار