مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی گفت: 600 پایگاه در مراکز نیکوکاری و 41 اداره کمیته امداددر سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و مردم عزیز هم استانی برای دانش آموزان‌ نیازمند هستند.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ 20 September 2023

به گزارش تابناک رضوی،  رضا سلم آبادی بیان کرد: جشن عاطفه ها هر ساله از 15 مرداد ماه الی 15 مهر ماه همزمان با سراسر کشور به منظور کمک به تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی با بیان اینکه 600 پایگاه در مراکز نیکوکاری و 41 اداره کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و مردم عزیز هم استانی برای دانش آموزان‌ نیازمند می باشد، گفت: 170 پایگاه مراکز نیکوکاری و 7 اداره مربوط به شهرستان مشهد می باشند.
وی افزود: هفته آخر شهریور ماه ویژه معابر شهری، جمعه ۳۱ شهریورماه ویژه مصلی های نماز جمعه و روز سه شنبه ۴ مهر ماه با عنوان« هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها» همراه با نواخته شدن زنگ نمادین جشن عاطفه ها در مدارس استان برگزار می شود.
سلم آبادی با بیان اینکه مدارس سراسر استان نیز پایگاه جشن عاطفه ها هستند، گفت: هر مدرسه نیازمندان همان مدرسه را شناسایی و کمک های دریافتی از دانش آموزان و معلمان خود را به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه ارائه می کندو مدارس برخودار برای مدارس حاشیه شهر کمک های جمع آوری شده را ارسال مس کنند.
وی تصریح کرد: جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد، سازمان بسیج مستضعفین،سپاه، صدا و سیما، سازمان دانش آموزی، مراکز نیکوکاری، آموزش و پرورش و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی بیان کرد: تعداد 56 هزار و 215 دانش آموز تحت حمایت امداد استان که از این تعداد 14 هزار و 560 دانش آموز تحت حمایت امداد مشهدمی باشندکه برنامه ریزی شده است به تمام دانش آموزان کمک هزینه تحصیلی و یا بسته لوازم تحصیلی پرداخت شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته مبلغ 35 میلیارد تومان مبلغ نقد و غیر نقد در جشن عاطفه هاجمع آوری شده است، گفت: امسال هدف گذاری جمع آوری مبلغ 40 میلیارد تومان نقد و غیر نقد انجام شده است.
سلم آبادی افزود: کمک ها در محل مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین دانش آموزان جامعه هدف توزیع خواهد شد .
وی اظهار داشت: با توجه به نیاز اصلی دانش آموزان به لوازم التحریر و کیف، مبالغ جمع آوری شده در قالب بسته های فرهنگی شامل کیف و لوازم التحریر تامین و تا قبل از آغاز سال تحصیلی تحویل دانش آموزان می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار