فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اعلام کرد: فردی که با عنوان پرسنل یکی ازدستگاه های دولتی از افراد کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸ 07 March 2015
سرهنگ هادی احمدی در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته دو نفر از اتباع بیگانه ساکن در شهرستان پیشوا با مراجعه به فرمانده انتظامی شهرستان اظهار داشتند که فردی با ادعای اشتغال در یکی از دستگاه های دولتی و به بهانه اخذ ویزا برای کشورهای اروپایی از آنان مبالغ کلانی دریافت نموده و متواری شده است.

وی گفت: با تشکیل پرونده ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و تلاش شد تا با روش های اطلاعاتی رد پایی از این فرد به دست آید.

احمدی بیان داشت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مالباختگان این کلاهبرداری اغلب بانوانی هستند که با سودای دریافت ویزا مبالغی را به این فرد داده اند.

وی افزود: پس از اخذ مجوز قضایی، یکی از مالباختگان به بهانه تحویل پول با فرد متهم قراری را در یکی از میادین اصلی شهر ترتیب داد که به محض حضور وی ، نیروهای پلیس نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی پیشوا تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی فرد کلاهبردار یک برگ حکم جعلی متعلق به یکی از سازمان های دولتی، دو دفترچه بانکی جعلی و رسید اخذ وجه نقد از مالباختگان کشف و ضبط شد.

وی گفت: تاکنون شش نفر از مالباختگان این کلاهبرداری شناسایی شدند.

وی میزان کلاهبرداری این فرد از مالباختگان را 2 میلیارد ریال وجه نقد و چک مدت دار اعلام کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار