عضو هیئت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران به همت خانه صمت جوانان ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 21 September 2023

سعید افقی عضو هیئت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران به همت خانه صمت جوانان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، سعیدافقی افزود: هفدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، آذر امسال در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان تا ۱۵ آبان فرصت نام دارند تصریح کرد: تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان جوان و نیز پیشکسوتان صنعت، معدن و تجارت کشورمان می توانند با مراجعه به سایت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به نشانی himty.ir در این جشنواره ثبت نام کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت جوانان استان همدان با بیان این که این جشنواره با حضور مقام های بلند پایه کشوری و همچنین اعضای خانه های استانی خانه صمت جوانان ایران برگزار می شود خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان به شرکت در هفدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، می توانند درباره جزئیات این جشنواره، با شماره تلفن‌های ۸۸۰۴۵۱۸۸ -۸۸۰۵۴۱۹۴ -۸۸۶۱۴۲۲۷ -۸۸۶۱۴۲۷۰-۸۸۲۱۱۷۳۱-، تلفن همراه ۰۹۳۳۰۱۷۴۰۲۴، شماره واتس اپ ۰۹۳۳۰۱۷۴۰۲۴ و یا ایمیل samtjavanantehran@gmail.com و sanatjavanan@yahoo.com با دبیرخانه دائمی جشنواره تماس بگیرند.

هفدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، ۲۷ آذر ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

پرسشنامه (نهایی)Size : 6.2 MB Format : PDF

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار