رئیس پلیس راهور کرمانشاه:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آگاه کردن دانش‌آموزان از نحوه تردد ایمن از خیابان‌ها ضروری است.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 22 September 2023

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، افزایش سفرهای روزانه و حجم تردد در هنگام شروع و تعطیلی مدارس یکی از چالش های بزرگ ترافیکی و دغدغه والدین است و نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولین و مردم، کاربران ترافیک خصوصا رانندگان است.

وی افزود: اولین و مهمترین آموزشی که باید توسط مربیان، معلمان و اولیاء به دانش آموزان داده شود موضوع نحوه تردد ایمن دانش آموزان در معابر و آگاه نمودن آنها از خطرات و تهدیدات حوادث ترافیکی است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: رانندگان باید توجه داشته باشند، کودکان به علت داشتن جثه کوچک و عدم درک و تشخیص خطرات، بازیگوشی و سایر ویژگی های کودکی یکی از آسیب پذیرترین کاربران ترافیک در سطح معابر و مدارس حاشیه راه‌ها هستند.

این مقام انتظامی در پایان از مسئولین امر درخواست کرد ضمن ارائه آموزش‌های همگانی و ارتقاء فرهنگ ترافیک به دانش آموزان که رانندگان آینده هستند، از تمامی ظرفیت ها، امکانات و تجهیزات برای تردد ایمن دانش آموزان بکار گیری شود به امید اینکه شاهد حوادث ترافیکی برای دانش‌آموزان در ماه مهر نباشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار