مدیرکل آموزش و پرورش ایلام؛
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت:۳۰ هزار متر زمین چمن مصنوعی در سطح استان احداث شده است
کد خبر: ۱۱۲۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 23 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید،  اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دستیابی به موفقیت یک ملت در توجه و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به فرایند تربیتی فرزندان، افزود: دستیابی به یک نقطه ایده آل در نظام تعلیم و تربیت نیازمند نگاه صحیح و تخصصی تربیتی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تشبیه کار مجموعه تعلیم و تربیت به مغز یک انسان،  توجه همه به برنامه های آموزش و پرورش و تقویت ارتباط خانه، مدرسه و مسجد را در جهت تبدیل مدارس به کانون های تربیتی محله ضروری عنوان کرد.

درویشی در ادامه ویژگی های دانش آموز تراز انقلاب اسلامی را برشمرد و عنوان کرد: وطن دوستی، دینداری، خلاقیت و… از جمله ویژگی های یک دانش آموز است که همه مجموعه تعلیم و تربیت برای تربیت یک دانش آموز باید به این ویژگی ها توجه کند.

وی به بخشی از دستاورد های آموزش و پرورش در یک سال اخیر  پرداخت و گفت: در بخش های آموزش، پرورش، سلامت و توسعه زیر ساخت ها مجموعه استان در یکسال گذشته اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام، مشمول شدن رتبه بندی برای بیش از ۹۰ درصد همکاران، احداث  ۳۰ هزار متر زمین چمن مصنوعی در سطح استان، برنامه ریزی برای برگزاری ۱۲۶۰ یادواره شهدا، تاسیس مراکز جدید برای دانش آموزان با نیاز های ویژه، مجوز احداث  ۲۵ هکتاری اردوگاه دانش آموزی و ـ.. را از جمله اقدامات مهم این اداره کل عنوان کرد.

وی با اشاره از آمادگی کامل مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان در جهت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، گفت: در این راستا هیچ مشکلی در حوزه برنامه ریزی و زیر ساختی وجود ندارد.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود، به نگاه ابزاری غرب به زن اشاره کرد و افزود: برخلاف جوامع غربی، جایگاه زن در جامعه ایران جایگاهی عزتمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در پایان با اشاره به تفاوت های جنگ هشت ساله دفاع مقدس و جنگ معرفتی این دوره، تصریح کرد: در این دوران افسران و سربازان، نیروی های مسلح و مردان و زنان شجاع ما بودند اما در جنگ معرفتی و شناختی اکنون معلمان افسران جنگ و دانش آموزان سربازان این نبرد هستند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار