مربی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: وزنه برداران خوب و با اراده ای در اختیار داریم که قطعا برای رقیبان دردسرساز خواهند شد و کسب مدال در مسابقات آسیایی هانگژو چین را در دسترس خود می بینند.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 25 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، مهسیما بابایی به تشریح آخرین وضعیت وزنه برداران تیم ملی بانوان جهت حضور در رقابت‌های آسیایی هانگژو چین پرداخت و اظهار کرد: با توجه به تمرینات صورت گرفته در ماه‌های گذشته، وضعیت تیم را مساعد می‌بینم، اما باید این نکته را در نظر داشت که تیم‌های وزنه برداری بانوان ایران ۵ سال متوالی است در مسابقات مختلفی شرکت می‌کنند، در صورتی که اکثر کشور‌ها بازیکنانی با تجارب ۱۰ تا ۲۰ساله در این رشته دارند و بسیار باتجربه‌تر هستند.

وی افزود: گام‌های بانوان ایرانی در این رشته ورزشی رو به جلو است و این قشر با قدرت در حال پیشرفت می‌باشد و حضور موفق در مسابقات بین المللی و ثبت عملکرد و رکورد‌های قابل قبول، تاییدکننده این موضوع است.



مربی تیم ملی وزنه برداری بانوان تصریح کرد: بازی‌های آسیایی هانگژو اولین دوره حضور و برگزاری رشته وزنه برداری بانوان در این مسابقات می‌باشد و تمام ورزشکاران با آمادگی کامل پا به این میدان بزرگ و مهم می‌گذراند.

بابایی ادامه داد: با وجود برخی کاستی ها، معتقدیم وزنه برداران خوب و با اراده‌ای در اختیار داریم که قطعا برای رقیبان خود دردسرساز خواهند شد و کسب مدال در مسابقات آسیایی را در دسترس می‌بینند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار