معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از طراحی سامانه ناظر برای نخستین بار در همدان در راستای کنترل بر بازار و نظارت بر قیمت‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 27 September 2023

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از طراحی سامانه ناظر برای نخستین بار در همدان در راستای کنترل بر بازار و نظارت بر قیمت‌ها خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از فارس، سیدمجتبی حسینی با بیان اینکه در راستای کنترل بر بازار و نظارت بر قیمت‌ها تیم‌های نظارتی و شدت نظارت افزایش پیدا کرده است اظهار کرد: سامانه ناظر نیز در این راستا طراحی و در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور اطلاع‌رسانی عمومی سامانه ناظر، باید تمام اطلاعات اتحادیه‌ها در سامانه ثبت شود افزود: هم اکنون در مراحل پایانی ثبت ۴۹ اتحادیه موجود در سامانه ناظر هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر اینکه طی روز‌های آتی این سامانه رونمایی می‌شود یادآور شد: مردم با وجود این سامانه می‌توانند از قیمت‌ها کالا و خدمات مطلع شوند و نوعی نظارت و کنترل در پی دارد.

وی متذکر شد: چنانچه شهروندان شکایتی از واحد‌های صنفی داشته باشند می‌توانند موضوع شکایت را در این سامانه به ثبت برسانند تا در اولین فرصت رسیدگی شود، بنابراین دیگر قابلیت سامانه پیگیری شکایات مردمی است.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه سامانه ناظر برای نخستین بار در استان و کشور اجرایی می‌شود و در راستای کنترل قیمت طراحی شده است اضافه کرد: اصناف نیز در اجرایی این سامانه مشارکت خوبی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار