به منظور بررسی وضعیت آموزشی صورت گرفت:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از مدارس شهر مادوان و روستای مزدک در حاشیه شهر یاسوج بازدید و با معلمین و دانش‌آموزان این مدارس دیدار وگفتگوکرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ 04 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت خواه در این بازدید که در اولین دقایق صبح امروز و بدون اطلاع قبلی و به شکل سرزده انجام گرفت با حضور در مدرسه ابتدایی شهید عبدالحسین، ولی پور مادوان و دبستان شهید رضایی مزدک از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و تربیتی این مدارس قرار گرفت و با حضور در کلاس‌های درس با معلم و دانش آموزان در فضایی صمیمی گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد درجمع دانش آموزان و معلمان این مدارس گفت: در آغازین روز‌های سال تحصیلی وظیفه خود می‌دانیم تا از نزدیک، مسائل آموزشی و پرورشی مدارس را مورد بازدید قرار دهیم تا احیانا اگر مشکلاتی در زمینه معلم، کتب درسی و تجهیزات آموزشی هست احصا و برطرف نماییم.
عزت خواه با بیان اینکه همت بالای معلمین و تلاش بسیارخوب دانش آموزان در مسائل آموزشی و تربیتی قابل ستایش است خطاب به دانش آموزان گفت: پرچم و سرود جمهوری اسلامی جز هویت ماست که باید در کنار تحصیل علم به آن‌ها توجه نماییم.
وی ضمن سپاس صمیمانه از تلاش معلمین از همراهی بسیار خوب خانواده‌هایی که در این روستا‌ها ساکن هستند و از هر لحاظ مدارس را حمایت می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.
وی بیان کرد: بازدید‌های سرزده از مدارس در اقصی نقاط استان در دستور کار قرار دارد و با برنامه ریزی‌های انجام شده در صف صبحگاهی و کلاس‌های مدارس حضور پیدا می‌کنیم و در دیدار چهره به چهره با معلمان ودانش آموزان برای کیفی سازی فعالیت‌های آموزشی بیش از گذشته تلاش می‌کنیم.
مدیران ومعلمان این مدارس ضمن ابراز خوشحالی از بازدید سرزده مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از مدارس خواستار رفع برخی مشکلات تجهیزاتی در این مداس شدند.
گفتنی است: دبستان شهید عبدالحسین، ولی پور دارای ۱۱ کلاس و ۳۵۲ دانش آموز در شهر مادوان و دبستان شهید رضایی مزدک دارای ۲۸۰ دانش آموز و ۱۱ کلاس درس می‌باشند که مشکلاتی در زمینه تجهیزات داشتند که مدیرکل آموزش وپرورش استان در این بازدید در تماس تلفنی با مدیرکل نوسازی استان خواستار رفع مشکلات تجهیزاتی آنان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار