رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: همايش آموزشی پايدارسازی مشاغل با حضور ۱۳۰نفر از کارجویان و روساء ادارات راهبری و هدایت شغلی کمیته امداد استان مازندران در کانون شهید سلیمان نژاد رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ 05 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، عباس معصومی اظهار داشت: همايش آموزشی پايدارسازی مشاغل با حضور ۱۳۰نفر از کارجویان و روساء ادارات راهبری و هدایت شغلی کمیته امداد استان مازندران در کانون شهید سلیمان نژاد رامسر برگزار شد.

 

برگزاری همایش پایدارسازی مشاغل توسط کميته امداد شهرستان رامسر  

وی با اشاره به اينكه ايجاد اشتغال در بين خانوارهای كميته امداد یکی از دغدغه‌های اصلی اين نهاد مقدس است بیان كرد: صیانت از تحكيم خانواده، احیاء عزت نفس و کرامت خانواده‌ها و ريشه‌كن کردن فقر از ويژگی‌های مهم در بحث توانمندسازی خانواده‌های کميته امداد است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر با اشاره به توانمندسازی ولی نعمتان با محوریت اشتغال، بیان کرد: برای این منظور، آن دسته از مددجویانی که طرح‌های اشتغال زایی دارند می‌توانند با ارائه طرح‌ها و تصویب آن در کارگروه اشتغال، از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند.

معصومی بيان كرد: اين نهاد در قالب پرداخت تسهيلات اشتغال و به وجود آوردن زمينه اعطای تسهيلات ، ايجاد فرصت هاي شغلی مناسب و بازديد از طرح‌هاي خودكفايي را نيز بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه، تمامی دوره‌های آموزشی كه توسط كميته امداد برای کارجویان اشتغال برگزار می‌شود بصورت رايگان است گفت: پس از پايان دوره‌های آموزشی گواهی به کارجویان اعطا شده و وام‌های اشتغال اين نهاد به صورت تسهيلاتی پرداخت می‌شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار