مدیرکل کانون پرورشی و فکری استان چهار محال و بختیاری از اجرای ۲۲۰ برنامه فرهنگی، ادبی، هنری به مناسبت هفته کودک در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ 07 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله آسمند صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، از اجرای ۲۲۰ برنامه فرهنگی، ادبی، هنری به مناسبت هفته کودک در استان خبر داد و گفت: شعار امسال هفته‌کودک «کودکی بهتر، زندگی بهتر» است.

مدیرکل کانون پرورشی و فکری استان چهار محال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته کودک، ادامه داد: جشن ویژه‌ی هفته کودک روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه و با مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، محیط زیست، دادگستری، هلال احمر و آموزش و پرورش در پارک ملت برگزار و آثار کودکان به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل کانون‌های پرورشی و فکری استان چهارمحال و بختیاری افزود: عضویت رایگان برای کودکان و نوجوانان در کانون‌های سراسر استان، تجلیل از فرزندان شهدای سلامت، مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت اجتماعی و ... از دیگر برنامه‌های هفته کودک است.

وی اضافه کرد: کتاب‌های مراکز کانون‌های پرورشی و فکری هر چند سال یک بار به روزرسانی و کتاب‌های فرسوده، از کتابخانه‌ها خارج و کتاب‌های متناسب با نیاز روز جایگزین می‌شود.

آسمند توضیح داد: امسال حدود ۸ هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون در استان اضافه می‌شود که عمده این کتاب‌ها مذهبی و دینی است.

وی گفت: ۲۱ مرکز ثابت در نقاط مختلف و چهار مرکز سیار به منظور اجرای عدالت در مناطق محروم استان به علاقه‌مندان کتاب ارائه خدمت می‌کند و یک کتابخانه پستی برای افرادی که هیچ گونه دسترسی به این مراکز ندارند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورشی و فکری استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: فعالیت کتابخانه پستی به این صورت است که از بین افرادی که به مراکز ثابت و سیار دسترسی ندارند، عضوگیری و بعد از ارتباط با مربی کتاب به صورت رایگان برای اعضا ارسال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار