رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرمانشاه:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرمانشاه گفت: ٢ هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی در استان کرمانشاه طی سال گذشته پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 08 October 2023

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: وام های اشتغال به صورت بنگاه محور، اجتماع محور و اشتغال های خرد و خانگی و بر اساس رسالت تعریف شده برای آن‌ها در مجموعه بنیاد برکت که متولی وام‌های اشتغال زایی است، اعطا می‌شوند.

وی افزود: در استان کرمانشاه هر ساله از بودجه بنیاد برکت و بخشی از تبصره ١٨ اقدام به اعطا وام اشتغال به متقاضیان واجد شرایط می‌کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرمانشاه تصریح کرد: بخشی از مخاطبین ما در روستاها هستند و بخشی هم در شهر و استان کرمانشاه و عده‌ای به صورت پراکنده در صورتی که واجد شرایط باشند وام دریافت می‌کنند و میزان وام‌ها و شرایط بازپرداخت آن ها متفاوت است.

وی اذعان کرد: وام‌های روستاها از ١۵٠ میلیون تومان است و وام‌های بنگاه محور نسبت به طرح و ظرفیت موجود متفاوت هستند.

کلهری تأکید کرد: محور بنیاد برکت در اعطا وام‌ها محرومیت زدایی و فعال کردن ظرفیت‌های جدید در استان کرمانشاه است که در این صورت سقف پرداخت وام بیشتر هم خواهد بود.

وی گفت: سال گذشته تعداد طرح‌های اشتغال‌زایی سه هزار و ۴٩۴ مورد بوده که مبلغ ٢ هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال برای پنج هزار و ۴٧۵ شغل پرداخت شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار