رئیس مجمع نمایندگان طلاب؛
رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: لازم است در شرایط کنونی، میز فلسطین در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف تشکیل شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 12 October 2023

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در جمع مدیرکل و مسئولان اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف اظهار کرد: اعزام مبلغ، یکی از مهمترین بخش‌های سازمان اوقاف به شمار می‌رود.
وی افزود: با پیشرفت انقلاب و ویژگی‌های تمدن اسلامی، باید متناسب با گام دوم انقلاب قدم برداریم زیرا این بیانیه، دستورالعملی برای دستگاه‌های حاکمیتی و آحاد جامعه است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب به لزوم همراهی سازمان اوقاف با بیانیه گام دوم اشاره و ابراز کرد: امروز سازمان اوقاف است که اگر می‌خواهد ثابت کند این همراهی وجود دارد، باید شاهد ثبت موقوفاتی برای حمایت از فلسطین باشیم.
وی ادامه داد: لازم است میز فلسطین یا کارگروهی با همین عنوان، در این ایام تشکیل شود و اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف، حتما به این مسئله ورود کند.

رضوی مهر خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان طلاب خود را موظف می‌داند که کارگروه وقف را تشکیل دهد زیرا وقف، عامل اصلی نیکوکاری در جامعه بوده و نیازهای بسیاری را برطرف می‌کند و هر جا موقوفات به کار گرفته شده‌اند، خیلی از مشکلات حل شده و این روند در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، همواره رو به پیشرفت بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، درمانی و قرآنی اوقاف زبانزد است گفت: به خصوص در ایام اربعین، شاهد توسعه فعالیت‌های این سازمان در اقصی نقاط کشور هستیم.

وی افزود: از توفیقات ایران اسلامی، وجود خیرین فراوان است که نباید از آنها غافل باشیم، بلکه باید افتخار کنیم که این افراد در حوزه‌های مختلف به نقش‌آفرینی مشغولند، و مطمئن باشیم تا زمانی که با شفافیت مشغول کار هستیم و نیات واقفین را امینانه اجرا می‌کنیم، مردم هم با دستگاه وقف همراهی خواهند کرد.

رضوی مهر ادامه داد: حتی می‌توان اداره کل اعزام مبلغ را به معاونت تبلیغ در مجموعه سازمان تبدیل کرد و در کنار دانشگاه قرآنی، دانشگاه وقف هم راه‌اندازی کرد تا برخی از طلاب به صورت رسمی در آنجا مشغول به تحصیل شوند و سپس به عنوان مبلغ تخصصی وقف به مناطق گوناگون اعزام شوند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه 70 نفر از اساتید برجسته حوزه در این مجمع حضور دارند گفت: اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند و از آنها بخواهد هم سرگروه تبلیغی باشند و هم محتوای تبلیغی مناسب برای سازمان اوقاف فراهم کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار