رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری گفت: در ۶ماهه نخست سال‌جاری، ۵۷۳ نفر از مددجویان تحت حمایت در این منطقه تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ 12 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام مهدی بریمانی اظهار داشت: در ۶ماهه نخست سال‌جاری، ۵۷۳ نفر از مددجویان تحت حمایت در این منطقه تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند.

 

بهره‌مندی ۵۷۳نفر از مددجویان منطقه دو ساری از تسهیلات قرض‌الحسنه  

وی افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلفی از جمله، ودیعه و تعمیر مسکن، کارگشایی، فرهنگی و دانشجویی، اربعین، اشتغال به مددجویان پرداخت می‌شود که در شش ماه گذشته، ۹ میلیارد و ۲۹۶میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت و بانک مهر به عنوان وام کارگشایی به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری اظهار داشت: ۳۳۰ مورد از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۵ میلیارد و ۶ میلیون و ۵۰۰هزار تومان از طریق صندوق امداد ولایت و ۱۶۳ مورد به مبلغ ۲میلیارد و ۹۵۵میلیون تومان از طریق بانک مهر در زمینه وام کارگشایی و حمایتی، ۳۳ مورد به مبلغ ۵۱۵ میلیون تومان در حوزه مسکن شامل تسهیلات ودیعه مسکن و خدمات احداث و تعمیر مسکن، ۱۵ مورد وام اشتغال به مبلغ ۵۸۰ میلیون تومان، ۹ مورد وام پرداختی فرهنگی به دانشجویان به مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان و ۲۳مورد وام اربعین به مبلغ ۱۱۵ میلیون تومان بوده است.

حجت‌الاسلام بریمانی یکی از وام‌های پرداختی به مددجویان را از طریق خَیِّرین و وجوه اداره شده برشمرد و بیان کرد: خَیِّرین عزیز شهرستان می‌توانند با مشارکت در این زمینه نیز تسهیلات قرض‌الحسنه را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

وی گفت: ۷۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار