رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش:
رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش گفت: ارتش در تمامی عرصه‌های خدمت به مردم از جمله حوادث مختلف همواره پیشرو بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ 14 October 2023

حجت‌الاسلام صادق کریم آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره به سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروهای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از ملت ایران حراست می‌کنند و زینت ولایت، مایه نهضت دین و برای مردم منشأ امنیت هستند.

وی افزود: تأسیس این سازمان در ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ پیشنهاد شد و در مهر ماه به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرد از وظایف این اداره حراست و پاسداری از مرزهای فرهنگی و سیاسی مجموعه ارتش است.

رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش تصریح کرد: تقویت روحیه اعتقادی و مذهبی، برگزاری کلاس‌های قرآن برای کارکنان و خانواده‌ها و امید بخشی نسبت به آینده بخشی از فعالیت های این سازمان است.

وی عنوان کرد: در حوادثی مانند سیل و زلزله ارتش پیشرو است و در اغتشاشات سال گذشته هدف اصلی دشمن ولایت فقیه و روحانیت بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از هجمه‌های دشمن ارتش بود و رهبر معظم انقلاب بهمن ماه سال گذشته فرمودند «ارتش انقلابی ماند» لذا امید است توفیق داشته باشیم که بیدار و هوشیار و با بصیرت بالا گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار