معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از دسترسی آزاد به اطلاعات به عنوان مطالبه جدی رسانه ها یاد کرد و گفت : پیگیر اجرای دقیق این مقوله مهم در استان هستیم .
کد خبر: ۱۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸ 07 March 2015
صابر سهرابی جمعه در نشست هم اندیشی مدیران رسانه ها و مطبوعات کشوری و محلی با احمد توکلی استاد علم ارتباطات از قانون دسترسی آزاد به اطلاعات به عنوان یکی از قوانین متعالی کشور نام برد که اجرای ان بستر ساز ایجاد فضای شفاف اطلاع رسانی در جامعه خواهد بود.

وی گفت : دستگاههای اجرایی موظفند که این قانون مصوب شده هیات دولت را عملیاتی کرده و با قرار دادن اطلاعات لازم بر روی پورتال های خود دسترسی عموم مردم و رسانه ها به این اطلاعات تسهیل کنند.

رییس خانه مطبوعات استان فارس هم در این نشست ضمن نگاهی گذرا به آثار و تالیفات احمد توکلی روزنامه نگار و پیشکسوت مطبوعاتی موضوع اموزش را به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار این تشکل صنفی عنوان کرد.

محمد تقی زرین چنگ خلا اموزش در رسانه های استان را به عنوان یک نقیصه در همراهی با شتاب دنیای ارتباطات برشمرد و تصریح کردک با استمرار دوره های اموزشی بنا داریم که در رفع این خلا موفق شویم .

وی همچنین کار در رسانه ها را چیزی برتر از نگاه شغلی و حتی حرفه ای دانست و اظهار داشت : تنها در سایه دلدادگی و عشق به خدمت هست که دست اندرکاران رسانه ها و مطبوعات را در مقابل دشواری های این مسیر پر فراز و نشیب هدایت کرده و خواهد کرد.

براساس این گزارش کارگاه شیوه های مدرن خبرنویسی با حضور خبرنگار و نشست هم اندیشی مدیران رسانه ها بمدت دو روز با حضور احمد توکلی از اساتید برجسته روزنامه نگاری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، خانه مطبوعات و سرپرستی همشهری در استان فارس برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار