بازرسان دامپزشکی کهگیلویه در بازدید از چهار فروشگاه زنجیره‌ای در شهر دهدشت بیش از یک تن مرغ کشتار روز تاریخ گذشته کشف کردند.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 16 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه گفت: بازرسان کنترل بهداشتی دامپزشکی در بازدید از مراکز عرضه مواد خام دامی از چهار فروشگاه زنجیره‌ای در شهر دهدشت بیش از یک تن مرغ غیر بهداشتی ضبط، معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج کردند.
کرم اله کیانی نسب افزود: کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی جزو رسالت‌های اصلی دامپزشکی است و تامین امنیت غذایی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی اضافه کرد: نظارت بر تولید، توزیع بهداشتی و اصولی فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌ها، رستوران‌ها، قصابی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بر عهده دامپزشکی است.
رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه ادامه داد: همچنین تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی مصرفی شهروندان از مهمترین اهداف مجموعه دامپزشکی است.
کیانی نسب از مردم خواست به منظور ارتقاء سطح سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه موضوع را از طریق شماره ۱۵۱۲ اطلاع داده تا اقدامات و بررسی‌های لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار