کد خبر: ۱۱۳۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱ 17 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، باند قاچاق داروهای کمیاب بیماران سرطانی به ارزش ۳۳۱ میلیارد ریال متلاشی گردید.

سر شبکه این باند با همکاری فردی دیگر از طریق سندسازی و صدور فاکتور فروش صوری برای داروخانه‌ها و بیمارستان‌های دولتی، اینگونه داروها را از انبارهای آنها خارج و به صورت غیربهداشتی از طریق ناوگان حمل مسافر به سایر استان‌ها از جمله تهران، قزوین و آذربایجان شرقی ارسال می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی، تمام رابطان متهم در استان‌های مذکور به صورت همزمان در یک عملیات ویژه و ضربتی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با دستگیری متهمان مشخص شد وجوه حاصل از فروش داروها به حساب سرشبکه باند قاچاق دارو و همسرش واریز می‌شده است و آنها با این وجوه اقدام به خرید باغ، زمین و خودرو می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت سرشبکه باند قاچاق دارو و همدستش در یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

در بازدید از انبار داروخانه‌هایی که متهم از آنجا داروها را خارج کرده بود مشخص شد ۱۶ هزار و ۳۸۰ داروی کمیاب بیماران سرطانی به ارزش ۳۳۱ میلیارد قاچاق شده است. در این پرونده چهار نفر دیگر از افراد مرتبط با این باند نیز احضار و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار