همزمان با فعالیت های هفته ی استاندارد، هادی دوست محمدی و هیأت همراه از خط تولید شرکت فولادگستر آتنا در استان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 19 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مسئول امور جاری اداره کل استاندارد ایلام در بازدید در جریان آخرین وضعیت تولید محصولات این شرکت قرار گرفت.

هادی دوست محمدی با ابراز خرسندی از ظرفیت و تحقق برنامه های تولید در فولاد گستر، از زحمات همه مدیران و کارکنان این شرکت تقدیر کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد کمی و کیفی تولید فولاد و صادرات محصولات شرکت «فولاد گستر آتنا» اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با برطرف شدن موانع و مشکلات موجود، شاهد افزایش صادرات و تولید در این واحد صنعتی باشیم.

جانشین مدیرعامل شرکت فولاد گستر نیز در این بازدید با اشاره به اینکه این شرکت در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده، و در طی این مدت توانسته جایگاه اقتصادی خاصی در بین شرکت‌های تولید پیدا کند، گفت: شرکت فولا گستر آتنا با هدف ساخت مقاطع فولادی توخالی سازه ای به شیوه نورد سرد و با جوش الکتریکی ERW ، تأسیس شده و به منظور تامین نیاز بازار، مقاطع فولادی را باکیفیت عالی در سایز های متنوع و قطر های متفاوت تولید و به بازار عرضه می کند.

زمانی افزود: گسترده محصولات آتنا در اشکال مربع، مستطیل و دایره پاسخگوی نیازهای مختلف در بخش صنایع و پروژه‌های عمرانی و پروژه‌های ساختمانی، صنعتی و مکانیکی نظیر ایستگاه‌های مترو، سالن‌های فرودگاهی، پل سازی، پالایشگاه، سکوهای نفتی و… است و همچنین این مقاطع در ساخت شاسی خودروها و صنایع پتروشیمی کاربرد دارد.

وی در پایان یادآور شد: تکنولوژی خط تولید این کارخانه پیشرفته و شامل به روزترین قطعات و تجهیزات تولید مقاطع( KUSAKABE) ژاپن و (SIEMENS) آلمان و سایر شرکت‌های معتبر است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار