دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ 18 October 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدهادی قهاری ظهر امروز در تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان که در روبه‌روی حسینیه این دانشگاه برگزار شد، ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار داشت: گروه‌های بین‌المللی به خود بیایند و علیه این رژیم کودک‌کش کاری کنند.

استاد دانشگاه شهید باهنر افزود: جنایات رژیم‌صهیونسیتی با وجدان هیچ انسانی سازگاری ندارد و به تعبیر رهبر انقلاب نوعی نسل‌کشی را در فلسطین رقم زده‌اند.

قهاری اذعان کرد: هدف این رژیم تخلیه کامل مناطق فلسطین‌نشین است اما این آرزو را گور خواهد برد چراکه مقاومت لحظه‌ای کوتاه نمی‌آید.

وی دولت آمریکا را پشت‌ پرده تمام این اتفاقات دانست و ادامه داد: اسرائیل تمامی جنایات خود را به پشتیبانی و با استفاده از سلاح‌های آمریکایی انجام می‌دهد.

قهاری اضافه کرد: زمانی که رژیم صهیونسیتی از جنگ رودررو نتیجه‌ای نمی‌گیرد دست به قتل‌عام زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی می‌زند که این نشان از زوال صهیونیستی‌ها دارد.

وی افزود: آنها مطمئن باشند که تقاص خون سردار سلمیانی و این شهدا را خواهیم گرفت و آن اخراج این رژیم جعلی از منطقه خواهد بود.

همچنین در این تجمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در بیانه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار