عضو شورای اسلامی شهر مشهد با انتقاد از عملکرد اتوبوسرانی در سال جاری، گفت: آیا اهمال‌کاری و تقلب در شهرداری تنها با عذرخواهی شهردار حل می شود؟
کد خبر: ۱۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳ 07 March 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد حسین جهانبخش صبح امروز شنبه شانزدهم اسفندماه در پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که به افزایش ۴۰ میلیاردی در خرید اتوبوس پرداخته شد با انتقاد از عملکرد اتوبوسرانی در سال جاری، اظهار کرد: اتوبوسرانی تخلفاتی داشته و شبانه اقدام به جابه‌جایی کرده است ولی این موضوع با عذرخواهی شخص شهردار حل نمی‌شود ولی اگر دوستان تنها با کار میدانی قانع می‌شوند بنده دیگر حرفی ندارم.

وی تاکید کرد: افزایش ۴۰ میلیاردی برای خرید اتوبوس تا قبل از گزارش شهردار صحیح نیست و باید پس از ارائه گزارش شهردار در صحن علنی انجام شود.

این موضوع با موافقت آرا مواجه و مقرر شد افزایش این اعتبار مجددا بررسی شود و به جلسات بعدی موکول شد.

حسن قدیری طرقی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر مشهد در مخالفت با تخصیص اعتبار ۴۰ میلیاردی، عنوان کرد: حفاظت از امکانات شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد و تخصیص این اعتبار صحیح نیست اما باید این اعتبار از محل دیگری تامین شود.

وی افزود: بنده با خرید و توسعه ناوگان اتوبوس مخالف نیستم اما معتقدم که این اعتبار باید از صرفه‌جویی اعتبارات جاری و عمرانی تامین شود.

محسن انتظاری هروری، رئیس شورای اسلامی شهر نیز عنوان کرد: شهردار مشهد پس از بازدید میدانی کم‌کاری و اهمال را تایید کرده‌اند و افزایش ۴۰ میلیاردی پس از ارائه گزارش بررسی مجدد خواهد شد.

محمد مهدی برادران، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار نیز در موافقت با تخصیص این اعتبار، گفت: در یک شهر استاندارد به ازای هر ۱۰۰۰ نفر باید یک دستگاه اتوبوس اختصاص یابد و مشهد با سه میلیون جمعیت باید به ۳۰۰هزار دستگاه اتوبوس مجهز باشد و از این رو خرید اتوبوس خیلی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش کارآمدی در بخش اتوبوسرانی سال آینده نیز هنوز فرصت هست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار