کد خبر: ۱۱۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 17 October 2015
آستارا - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی آستارا گفت: تردد در محورهای ارتباطی این شهرستان، بدون هیچ گونه مشکلی و به سهولت انجام می شود.

انور بی نیاز روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود حجم بالای بارش ها در شهرستان آستارا خوشبختانه تردد در محور ارتباطی آستارا - تالش و آستارا - اردبیل در محدوده حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی این شهرستان به سهولت انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه هم اینک تمامی راه های روستایی شهرستان آستارا باز است ، اضافه کرد: هم زمان با تغییرات جوی در شهرستان آستارا ، تمامی نیروهای راهداری با تجهیزات لازم در دو محور مذکور استقرار یافته اند که تاکنون در مسیرهای تردد شهرستان شاهد اتفاق خاصی نبودیم.
رییس اداره راه و شهرسازی آستارا ادامه داد: همچنین امروز هیچ گونه ریزش کوه در محور آستارا - آقچای گزارش نشده است.
در پی بارندگی های شدید هفته گذشته، شاهد ریزش طولی در شانه خاکی در محور آستارا - آقچای بودیم.
حجم ریزش کوه حدود یکصد متر مکعب بود که با تلاش راهداران و با بکارگیری دو دستگاه کامیون، انسداد مسیر مهار و موجب برقراری کامل تردد در محور مذکور شد.
رییس اداره هواشناسی آستارا در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت جوی آستارا گفت: بارش باران در آستارا تا بعداز ظهر فردا (یکشنبه) ادامه خواهد داشت.
فردین فرتوت نیا افزود: دمای هوا نسبت به روز گذشته، چهار درجه کاهش یافته و هم اینک به 12درجه رسیده است.
وی اضافه کرد: با ورود این جبهه هوای بارشی ، در 24 ساعت گذشته 130 میلیمتر باران در آستارا باریده است.
رییس اداره هواشناسی آستارا میزان فعلی رطوبت هوا در آستارا را 94 درصد اعلام و بیان کرد: بارش ها به همین شکل تا فردا بعد از ظهر ادامه خواهد داشت و از فردا ، به تدریج شاهد کاهش ابرناکی و بارندگی در شهرستان خواهیم بود.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی ، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار