امام جمعه گرمه گفت: فلسطینی‌ها انتقام ۷۵ سال کشتار را می‌گیرند و خواهند گرفت که در این راستا حمایت تمامی مردم مسلمان را می‌طلبند.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 20 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام محمد حسن رحمانی، امام جمعه گرمه ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامع گرمه، اظهار کرد: بالاترین ارزش‌ها، خدمت به مردم و تأمین رضایت آن‌ها است و اگر بخواهیم نظام اسلامی ایران در صحنه اجتماع، جامه عمل بپوشد، باید وظیفه خدمت به ملت و جلب رضایت آنان را به طور کامل و صحیح به انجام رساند.

وی با اشاره به «طوفان الاقصی» بیان کرد: اتحاد مسلمانان جهان است که می‌تواند به رژیم غاصب درس عبرت بدهد.

امام جمعه گرمه افزود: فلسطینی‌ها انتقام ۷۵ سال کشتار را می‌گیرند و خواهند گرفت که در این راستا حمایت تمامی مردم مسلمان را می‌طلبند و ما اعلام می‌کنیم در تمامی ابعاد ملت مظلوم فلسطین را حمایت خواهیم کرد

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ۸سال دفاع مقدس افزود: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

خطیب نماز جمعه گرمه با تقدیر از برگزاری یادواره شهدا گرمه تصریح کرد: مردم شهرستان گرمه به پاس تقدیر ازشهدای شهرستان در مراسم یادواره شهدای شهر شب گذشته حضور پیدا کرده اند که نشان از ولایت مداری و شهید پروری مردم گرمه است.

وی با گرامیداشت هفته سلامت تصریح کرد: هفته سلامت را به آحاد مردم، خصوصاً تلاشگران فداکار این عرصه در اقصی نقاط میهن اسلامی به خصوص کادر درمان در گرمه تبریک عرض میکنیم و یاد و خاطر شهدای سلامت را گرامی می‌داریم.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار