نشست هم اندیشی حذف گردش فیزیکی پرونده ها ی شهرسازی در واحد طرح تفضیلی و نقشه برداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 18 October 2023

نشست هم اندیشی پیرامون حذف گردش فیزیکی پرونده های شهرسازی 25 مهرماه جاری پیرامون واحدهایی مرتبط در اداره کل توسعه شهری و منطقه ای « واحد طرح تفضیلی و نقشه برداری» در محل معاونت شهرسازی و معماری برگزار گردید.
امید علی اصغری گفت: در این جلسه که با نمایندگان حوزه اداره کل توسعه شهری ،مدیریت کل نظارت بر ضوابط شهری و مدیریت طرح تفصیلی و شهرسازی الکترونیک برگزار شد ، موضوعات مرتبط با حذف کارت گذربندی ، گزارش نقشه برداری و دسترسی های ایجاد شده برگزار و مسائل بطور کلی مورد برررسی قرار گرفت ، موضوعات و دغدغه ها و پیشنهادات و انتقادات هر دو حوزه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به برنامه زمانبندی تسری فرایند ( حذف گردش فیزیکی پرونده ) در سامانه اصنو که در 12 منطقه شهرداری صورت گرفته ، بزودی جلسه آموزشی و هم اندیشی پیرامون اقدامات صورت گرفته برای کلیه کارشناسان حوزه اداره کل توسعه شهری و منطقه ای و « کاربران طرح تفصیلی و نقشه برداران» مناطق 15 گانه برگزار خواهد شد .
مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: در همین راستا فایل راهنمایی مناسب و گام به گام در تابلوی اعلانات سامانه «اصنو» درج و در اختیار کاربران قرار گرفته است تا کاربران مذکور بتوانند به بهترین نحو اقدامات مورد انتظار را انجام دهند.
وی بیان کرد: امید است اقدامات صورت گرفته در این حوزه بتواند به تسریع در پاسخگویی به شهروندان کمک شایانی نموده و سطح کیفی و کمی خدمات ارائه داده افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :