فرماندار اشتهارد با تاکید بر لزوم ایجاد گشت املاک گفت: باید با تشکیل اکیپ‌هایی به صورت مستمر بر دفاتر مشاور املاک نظارت صورت گیرد و برای لحظه‌ای این بازار رها نشود.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 24 October 2023

بازار رها شده است؛ لزوم ایجاد گشت املاک/ قاطعیت در برخورد با اخلالگران بازار مسکن ضروری است

به گزارش «تابناک البرز» ابراهیم کردلو در شورای مسکن و کار گروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات شهرستان ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین افزود: باید با افرادی که منجر به نارسایی در بازار مسکن می‌شوند برخورد شود.

وی بیان کرد: قاطعیت در برخورد با اخلالگران بازار مسکن ضروری است و مشاوران املاکی که باعث برهم خوردن نظم بازار می‌شوند باید هزینه عملکرد منفی خود را بپردازند.

فرماندار اشتهارد افزود: ساخت و تحویل مسکن و واگذاری زمین مسکونی به خانوارهای زیر پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید شهرستان در اولویت قرار دارند.

رئیس شورای مسکن شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: طرح‌های مهم نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد در قالب شهرک ۵۰۰ هکتاری فردآباد، ۷۳۴ واحدی مسکن کارگری شهر اشتهارد و طرح مهم الحاق یک هزار هکتار به محدوده شهر اشتهارد برای ساخت مسکن بویژه مسکن کارگری در قالب شهرک‌های مسکونی ویلایی با طراحی ۱-۲ و۳ طبقه به تصویب کار گروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز رسیده است.

کردلو افزود: علاوه بر طرح‌های فوق ۲۷۲ واحد مسکن نیز در قالب گروه‌های ساخت (شخص ساز) توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اشتهارد و ۳ پروژه ساخت مسکن محرومین توسط کمیته امداد در سه روستای شهرستان از جمله طرح‌های دیگر ساخت مسکن در جهت اجرای دستورات رئیس جمهور محترم و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم است که عملیاتی شده است.

فرماندار اشتهارد متذکر شد: با اجرای این طرح‌های مهم تب قیمت بالای مسکن در شهرستان اشتهارد فروکش خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار