استاندارکهگیلویه و بویراحمد: افزایش پرواز‌های فرودگاه یاسوج از مصوبات سفر دور دوم هیات دولت به این استان بود که از هفته آینده روزانه شدن پرواز‌های این فرودگاه در دستور کار سازمان هواپیمایی کشور قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 24 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی احمدزاده در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به مصوبه سفر دور دوم هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: برقراری همه روزه پرواز‌های فرودگاه یاسوج از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است که خواهان اجرایی شدن این مصوبه هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان نیازمند توسعه است، افزود: حمل و نقل هوایی یکی از مولفه‌های توسعه اقتصادی استان است و بدون داشتن این زیرساخت، توسعه و پیشرفت امکان پذیر نیست.
وی ادامه داد: برخی از فرصت‌های سرمایه گذاری در استان به دلیل فراهم نبودن این زیرساخت از دست می‌رود، بنابراین مطالبه مردم را تا زمان اجرایی شدن دنبال خواهیم کرد.
احمدزاده اضافه کرد:در دیدار با رئیس شرکت هواپیمایی ماهان، وعده‌هایی در خصوص برقراری همه روزه پرواز‌های فرودگاه یاسوج داده شد که خواستار عملیاتی شدن آن هستیم.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز در این دیدار قول برقراری همه روزه پروازه‌ها داد و گفت: از هفته آینده روزانه شدن پرواز‌های فرودگاه یاسوج در دستور کار سازمان هواپیمایی کشور قرار خواهد گرفت.
محمد محمدی بخش افزود: تلاش می‌کنیم پرواز‌های فرودگاه یاسوج در زمستان نیز به صورت همه روزه و کامل باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار