معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: مصون‌سازی و دستیابی به امنیت پایدار، ارتباط مستقیمی با گسترش سواد پدافند غیرعامل در سطح مدارس دارد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 25 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی ولی پوری در آئین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس استان البرز اظهار کرد: پدافند غیرعامل سیاست پیشگیرانه و تسهیل مدیریت بحران در سطح ملی است.

وی ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل و نیز عرض تسلیت به مناسبت شهادت مردم بی‌دفاع غزه افزود: وحدت و انسجام از مؤلفه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است و دشمن به شدت از این مولفه‌ها هراس دارد، دشمنی که داعیه حقوق بشر را دارد ولی خود نقص کننده حقوق بشر است.

ولی پوری ادامه داد: پدافند غیرعامل در معنی عام یعنی دفاع غیرنظامی، که این از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم به ویژه در آموزش و پرورش سطح آمادگی مردم را ارتقا دهیم.

جانشین رییس شورای پدافند غیرعامل استان البرز با تاکید بر شناساندن وظایف این حوزه به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، اظهار داشت: هر مسئله‌ای که دارای اهمیت است و می‌خواهیم در سطح جامعه فراگیر و تبدیل به فرهنگ شود، می‌بایست آغاز آن از سطح مدارس باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تصریح کرد: تدابیر و تمهیدات در حوزه پدافندی باید به باور عمومی تبدیل شود و مصون سازی و دستیابی به امنیت پایدار، ارتباط مستقیمی با گسترش سواد پدافند غیرعامل در سطح مدارس به ویژه برای دانش آموزان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار