مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کاشان گفت: طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۱۲ هزارو ۴۹۵ واحد مسکونی در ۶۳ روستای کاشان شناسایی شده که از این تعداد ۶ هزارو ۴۲۱ واحد، نیمه بادوام و بی دوام است.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 23 October 2023

مصطفی رضازاده افزود: تاکنون سه هزارو ۵۷۴ واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات مسکن، مقاوم سازی شده و با احتساب خانه های مقاوم موجود جمعا ۴۸ درصد کل واحدهای روستایی کاشان است.

وی اظهار کرد: از محل سهمیه سال گذشته، ۱۷۳ فقره تسهیلات ۲ میلیارد ریالی، ۱۰۴ فقره متمم یک میلیارد ریالی جمعا به میزان ۲۷۷ فقره تسهیلات با بازپرداخت ۲۰ ساله و نرخ کارمزد پنج درصد به کاشان اختصاص یافته که به همین تعداد متقاضی به بانک عامل معرفی شده است.

مدیر بنیاد مسکن کاشان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد پرونده‌ها شامل ۲۱۲ فقره به مرحله انعقاد قرارداد رسیده گفت: از این تعداد ۳۶ واحد به مرحله فونداسیون، ۸۹واحد مرحله اسکلت و سقف، ۸۷ واحد در مرحله پایان کار و سفت کاری است.

رضازاده به بازسازی واحدهای آسیب دیده از حوادث در کاشان اشاره کرد و افزود: از سال ۱۳۹۵ تاکنون ۹۳۷ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال بازسازی شده و بیش از۲۴ میلیارد ریال هم کمک بلاعوض به این واحدها پرداخت شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار