کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:سامانه ناپایدار بارشی به‌تدریج از فردا نواحی غربی، جنوبی و مرکزی استان را فرامی‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 24 October 2023

محمدرضا رفیعی افزود: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت ناپایدار بر روی استان است و شرایط افزایش ابر گاهی وزش باد در نیمه غربی استان وجود دارد.

وی ادامه داد: با نفوذ سامانه بارشی از روز چهارشنبه ( فردا )، شرایط ناپایداری به‌صورت بارش باران با احتمال رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: فعالیت سامانه برای روز چهارشنبه بیشتر در نیمه غربی استان خواهد بود و روز پنجشنبه مناطق جنوب و مرکز استان نیز درگیر فعالیت این سامانه خواهند شد اما بیشترین فعالیت آن در نیمه جنوبی استان انتظار می‌رود.

رفیعی خاطر نشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۳۰ درجه سانتی‌گراد و در خُنک‌ترین ساعت به هشت درجه سانتی‌گراد رسید.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۳۲ درجه بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای منفی یک درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

به گفته وی، دمای هوای بیشتر مناطق این استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، برای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه(فردا)، هوای صاف قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر افزایش ابر وزش باد در مناطق غربی با بارش باران و برای روز پنجشنبه، هوای نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید و بارش باران در مناطق جنوب و مرکز و جنوب شرق پیش بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار