فرماندارنهبندان گفت: زمین لرزه بخش سرداران این شهرستان خسارت جانی و مالی نداشت.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 27 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان با همراهی بخشدار سرداران در حاشیه بازدید از مناطق وقوع زلزله در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس بازدید‌های میدانی از محل وقوع حادثه، تاکنون این زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشته که بیشترین مناطقی که زلزله را احساس کردند سهل آباد، توتسک، تیغدر، سریخان، مزار سیدعلی، و کانون اصلی زلزله در منطقه‌های فاقد سکونت بوده است.

وی گفت: بر اثر این زمین لرزه، تنها دیوار برخی از خانه‌های قدیمی روستایی دچار ترک خوردگی جزئی شدند و مردم برای اطمینان کامل در مساجد اسکان اضطراری یافته اند.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران نهبندان ادامه داد: ارزیابی‌ها همچنان در حال انجام و نیرو‌های امدادی در منطقه حضور دارند.

ایروانی افزود: با توجه به وقوع چند پس لرزه، تمامی نیرو‌های امدادی شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت هرگونه اتفاق با کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نهبندان در حاشیه بازدید از مناطق زلزله با مردم روستا‌ها دیدار چهره به چهره داشت و دستورات لازم برای بهبود وضعیت صادر کرد.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۳ ریشتری حوالی روستای توتسک ساعت ۴ دقیقه بامداد پنجم آبان بیشتر مناطق بخش سرداران شهرستان نهبندان را لرزاند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار