امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : با عملیات ارزشمند "طوفان الاقصی" رزمندگان فلسطینی نقش بر آب شد و نشان داد که اینها صد درصد با وجود همه تجهیزات عملیاتی و اطلاعاتی که به کار گرفته بودند، غافلگیر شده و شکست خوردند.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 27 October 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام کریمی تبار  بیان داشت : یکی از آثار عملیات "طوفان الاقصی" آشکار شدن قدرت نمایی دروغین این قدرت ها و رژیم اشغالگر قدس بود

وی گفت :  این عملیات نشان داد کسانی که داعیه حقوق بشر دارند و برخی موقع برای یک حیوان مرثیه خوانی می کنند، امروز در برابر نسل کشی رژیم غاصب اسرائیل و کشتار مردم مظلوم غزه، سکوت یا حمایت می کنند.

امام جمعه ایلام مطرح کرد : حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف، ذلت و زبونی این رژیم است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند عزیمت سران کشورهای غربی به فلسطین اشغالی برای جلوگیری از نابودی این رژیم غاصب است.

 وی گفت : امروز مردم غزه، نه آب، نه برق، نه غذا و سوخت دارند و با مرگ تدریجی دست و پنجه نرم می کنند، از آسمان بمب های چند تُنی روی آنها می ریزند و برآورد شده تعداد بُمب هایی که روی مردم غزه ریخته اند معادل یک بُمب اتمی است که آمریکا در ژاپن به کار گرفت.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد :  آمریکایی ها در عراق هفت تریلیون دلار هزینه کردند و عاقبت شکست خوردند و امروز از رویارویی با حماس و مقاومت اسلامی هراس دارند و رعب و وحشت در بین آنهان آشکار است چرا که رزمندگان اسلام از کشته شدن در راه اسلام نمی ترسند و امروز حماس دست برتر را در جنگ دارند.

وی ادامه داد :  برتری میدانی حماس امروز آشکار است، از حداقل امکانات برخوردار هستند اما دشمنان جرات ندارند با پیشرفته ترین تانک ها و سلاح ها به غزه حمله کند، وحدت جبهه مقاومت در شرایطی است که جبهه مقاومت در سوریه، لبنان،عراق، یمن و جمهوری اسلامی اگر اراده کنند برای همیشه این رژیم اشغالگر را صحنه روزگار محو خواهند کرد.

وی گفت : پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسِیب پذیری در هنگام بحران بدون استفاده از امکانات نظامی و صرفا با بهره گیری از فعالیت های غیرنظامی و مدیریتی است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار